Forestil dig en speedbåd

Det sådan EERO ser sig selv – en lille specialstyrke i en hurtiggående båd – der er fart over feltet, et smil på læben og en hurtig løsning på vej.

Som forholdsvis nyt medlem af Erhvervsforeningen er EERO et lille IT konsulenthus, der har været på banen siden 2012. EERO er oprindeligt etableret i Holstebro af stifter Alex T. Mathiasen, men flyttede til Struer i 2022, da der blev behov for nye lokaler.

– Vi synes godt om tilgangen og stemningen i BusinessPark Struer, fortæller Alex Mathiasen. Det var et sted, vi kunne se os selv i – uformelt og afslappet og med alle de nødvendige faciliteter – og det har vi bestemt ikke fortrudt.

Basen er det vestjyske
EERO er ikke de største i branchen, men med 10 ansatte når man alligevel et stykke vej.

–  Vi er heller ikke de dyreste. Måske er det derfor små og mellemstore virksomheder kommer til os, fortæller Alex, mindre virksomheder har fokus på udgifterne og har ikke råd til fejlslagne IT-projekter.

Vi løser opgaver både øst og vest for Storebælt, men vores base er Nordvestjylland. Her er der arbejdsomhed, iværksætteri og nok så væsentligt plads til tanke før tale. Kunder roser os for at være gode til at lytte. Det er sådan, vi er – og måden der gør, at vi forstår, hvad virksomhederne har behov for.

I bund og grund ligner vi nok dem, vi hjælper – de små og mellemstore virksomheder. Vores ambition er høj kvalitet, ikke volumen. Kvalitet og tilfredse kunder giver os arbejdsglæde.

EEro 1 Struer erhvervsforening Eero 3 Struer erhvervsforening

Alle skal have råd til os
Vores univers er fyldt med koder, data og teknologi. Men, når alt kommer til alt, er det, vi elsker allermest at se kunder bryde ud i et smil, fordi et problem blev til en løsning, fortæller Alex.

IT er blevet et centralt omdrejningspunkt for næsten alle virksomheder i dag, og sikkerhed er afgørende i en ustabil verden, hvor ikke alle vil dig det bedste.

Det er en af vores missioner – at gøre IT-sikkerhed tilgængeligt også for de virksomheder, der ikke har kæmpe budgetter. Hos os forsøger vi at gøre det gennemsigtigt, hvad det er, man betaler for og samtidig ligge i en liga så vi sikrer, at alle har råd til at sikre sig for fremtiden. Vores tilgang er at gribe ind og skabe løsninger, hvor der er taget hånd om sikkerheden, og hvor der hele tiden følges op.

Det handler om innovation frem for ekspansion
Vi drømmer ikke om at blive store. Vi vil gerne lave noget, vi synes er sjovt, som vi kan overskue og dermed sikre, at vores kunder først og fremmest oplever en god service og kvalitet i løsningerne. Som IT-nørder har vi brug for at lege og lære hele tiden. Vi ønsker at skabe nye spændende løsninger for vores kunder. Det tænder os, og når vi er tændt, er der nærmest ingen grænser for, hvad vi kan lave. Det er her arbejdsglæden ligger for os, og det tror jeg, vores kunder kan mærke, for det kommer også dem til gode.

Vi er glade for vores medlemskab af Struer Erhvervsforening. Det giver os mulighed for at netværke og træffe både kunder og samarbejdspartnere omkring spændende emner og tiltag, der også er væsentlige for en virksomhed som vores.

EERO arbejder med mange områder, der ikke kun handler om sikkerhed – det kan være A/V løsninger til mødelokaler, overvågning og udvikling af apps eller specialløsninger.

Fælles for det hele er, at brugeren er i centrum, og der tages udgangspunkt i at gøre IT ukompliceret og frustrationsfrit til en fornuftig pris. Er du blevet nysgerrig på mere om EERO, kan du se mere her

VÆKSTKONSULENT – Stillingsopslag

Vil du være med til at booste virksomhederne i Struer Kommune?  ANSØG HER Vi søger en vækstkonsulent, der brænder for at udvikle virksomheder, facilitere og

Nyhedsbrev #2, 2024