Morgenmøde om pension for selvstændige

Pension for Selvstændige kommer forbi  BusinessPark Struer den 10. november kl. 8.15 – 9.00

Vi glæder os til at byde velkommen til Thomas Overlund Knudsen som er rådgiver hos Pension for Selvstændige. Han vil fortælle om de muligheder og udfordringer, som selvstændige og virksomhedsejere skal være opmærksomme på – og hvilke knapper du nemt kan trykke på for at få mere ud af dine penge.

Arrangementet er gratis.

Vi ved mange selvstændige udskyder beslutningerne om pension og forsikringer. Men det burde du ikke, da du er virksomhedens vigtigste aktiv – så du skal passe på dig selv.
Oplægget tager ikke mere end 30 minutter, og du får efterfølgende mulighed for at stille spørgsmål til Thomas. Du får naturligvis også mulighed for at booke et gratis pensionstjek og individuel rådgivning.
Vi anbefaler, at du bruger en times tid den 10. november kl. 8.15 til 9.00 til at få værdifuld viden om, hvordan du bedst sparer op til pensionsalderen og sikrer dig og din families økonomi i fremtiden.

Kl. 8.15 Morgenmad og netværk
Kl. 8.30 Indlæg ved Thomas Overlund Knudsen, Pension For Selvstændige
Kl. 9.00 Tak for i dag og mulighed for at booke et individuelt møde med

Vi sørger for  lidt morgenmad, vand og kaffe. Derfor kræver dette møde en tilmelding.

TILMELDING SKAL SKE TIL: Søren Johansen, info@businessparkstruer.dk – Senest d. 8/11

Pension for Selvstændige er en non-profit fond stiftet af SMVdanmark samt en række organisationer for selvstændige og arbejder målrettet for at få forbedret vilkårene for selvstændige. Du kan læse mere om Pension for Selvstændige på www.pfs.dk

Andre nyheder

VÆKSTKONSULENT – Stillingsopslag

Vil du være med til at booste virksomhederne i Struer Kommune?  ANSØG HER Vi søger en vækstkonsulent, der brænder for at udvikle virksomheder, facilitere og

Nyhedsbrev #2, 2024

Læs indkaldelse og program for generalforsamling i april og hør mere om bl.a. den nye lokale ingeniørtrainee uddannelse på VIA, en ny jobportal for de

Ny lokal ingeniørtrainee uddannelse

I august 2024 åbner VIA en ny form for ingeniøruddannelse, der finder sted helt ude på arbejdspladserne. Det er en kombination af selvstudie, online undervisning

Har du input til os

Har du informationer, nyheder, eller omtale, der kan være af interesse for Erhvervsforeningens medlemmer, er du meget velkommen til at tage fat i os. Så vil vil sørge for historien bliver spredt her på siden.

Kontakt:  kom@struererhvervsforening.dk