Manufacturing festival – sidste chance

Kom med til speeddating med andre industrifolk den 8. maj fra kl. 08.30 når Business Region MidtVest, DAMRC og AU Herning inviterer til produktionsfestivalen Manufacturing Festival DK.

Festivalen er et årligt tilbagevendende arrangement i det midt-og vestjyske og handler om de nye tiltage vedr.  den digitale omstilling af produktionsindustrien. Manufacturing Festival Denmark vil tages sit omdrejningspunkt i at inspirere de midt-og vestjyske virksomheder i digitaliseringsmulighederne indenfor produktion, ressourcer og forretningsmodel. Der er fem spor man kan vælge imellem, og dagen veklser mellem udstilling og spændende indlæg leveret af kompetente spillere.

Festivalen starter og slutter på AU i Herning, og vil i løbet af dagen byde på inspirationsbesøg på midtvestjyske virksomheder. Hele arrangementet er gratis, men kræver tilmelding af hensyn til bespisning.

Se det fulde program og tilmeld dig her

Læs om eventet i Bizz Up her