Invitation – for produktionsvirksomheder

Den 22. april 2021 kan du lade dig inspirere på Manufacturing Festival Denmark under temaet ”digitalisering og grøn omstilling”. Festivalen er et videndelingsevent, der er skabt for produktionsvirksomheder og af produktionsvirksomheder.

På festivalen bliver du bl.a. mødt med oplæg fra ledende figurer i dansk erhvervsliv, konkrete cases fra virksomheder, der har haft succes med digitalisering, og præsentationer fra kandidatstuderende, der har udarbejdet innovative cases for virksomheder i lokalområdet. Og som noget nyt i år finder festivalen sted i et opgraderet, digitalt univers.

Tilmeld dig og dine kollegaer her

Se mere om program etc. her