Friday Bar for Expats/december

Friday Bar for Expats is on December 13 from 2.30 to 6 p.m.

It takes place at Sound Hub Denmark and is for all international residents in Struer and the surrounding area – regardless of when you moved here. The idea is to meet in a more informal environment and learn about Danish culture. This time it is the Danish Christmas tradition that is in focus.

Keep track of other expats events here:

Friday Bar for Expats er d. 13. December fra 14.30 – 18.00  – finder sted hos Sound Hub Denmark og er tiltænkt internationale borgere her i Struer og omegn – uanset, hvornår de er flyttet hertil. Tanken her er at expats i uformelle rammer kan møde hinanden – og så sørger vi for ét indslag, som kan have lidt kulturel karakter. Denne gang er det så den danske juletradition, som er i fokus

Se hvad der ellers sker for expats her:

VÆKSTKONSULENT – Stillingsopslag

Vil du være med til at booste virksomhederne i Struer Kommune?  ANSØG HER Vi søger en vækstkonsulent, der brænder for at udvikle virksomheder, facilitere og