Donationer Struer fri fag- og højskole

Per Holst har v/nytårskuren anmodet medlemmer om at hjælpe Struer Fri Fag og Højskole med en mulighed for momskompensation ifm ombygning.

Netop i januar 2023 er de gået i gang med et stort tagrenoveringsprojekt på Struer Fri Fagskole. I vinteren 2023 tages første spadestik til et spændende nybyggeri doneret af A. P. Møllerske Støttefond. Skolen kan derfor i 2023 blive godkendt som almennyttig institution og få momskompensation af byggeri.

De er derfor nu i gang med at indsamle min. 101 bidrag af mindst kr. 200,- for at opnå godkendelsen.
Som bidragsyder får man automatisk fradrag, da bidrag bliver indberettet til SKAT.

Vil du være med til at donere, så skal du indbetale på følgende konto:

Reg. nr. 7602 Kontonr. 0001141015. Opgiv dit navn, CVR og adresse.  Som tak for donationen bager Struer Fagskole en fantastisk gulerodskage til donorerne. Der trækkes også lod om to kogebøger, når vi når målet på 101 donorer.

Gaven indberettes som nævnt til SKAT – og fratrækkes automatisk på årsopgørelsen.
Derfor er det vigtigt at du/I påfører enten CVR nr. eller CPR nr. ved personlige bidragsyder ved indbetaling.kage 300x190 1 Struer erhvervsforening