Bærebyg løb med årets iværksætterpris

L9A8027-web

Iværksætterprisen uddeles af Struer Erhvervsforening v/formand John Bruni Pedersen og gik i år til Bærebyg.

Begrundelsen lød:

Bærebyg er en fremsynet virksomhed, der på fornemmeste vis tapper ind i den grønne omstilling, som er så vigtig. I er first movere i et nyt og voksende marked, som har et stort potentiale. Ved at nedrive og indsamle byggematerialer på en miljømæssig forsvarlig måde, kan det genbruges af andre. Mere cirkulært bliver det ikke. I er på denne måde med til at skabe nytænkning, når folk skal renovere og bygge – måske kan tilbygningen, altanen eller skuret bygges af genbrugsmaterialer? I står overfor store muligheder og har netop udvidet ejerkredsen for at skabe endnu mere fart på udviklingen af firmaet. Endelig håber vi, at I med Bærebyg kan være med til at sætte Struer på landkortet.