Generalforsamling

20.45 Hyldest af 2 lokale vindere i DM i Skills
21.00 Tak for i aften

Om Lars Brygmann:
Det stod ikke skrevet i stjernerne, at Lars Brygmann skulle være skuespiller. Tilfældigheder gjorde, at den uddannede tømrer kastede sig over skuespillet, og han har gennem årene markeret sig som en ypperlig karakterskuespiller på teatret, film og i TV-serier. Derudover har Lars Brygmann bl.a. deltaget i Arctic Challenge (400 km på ski i det øde og bidende kolde Nordøstgrønland). Med humor og nærvær tager Lars Brygmann afsæt i sit eget liv, når han indlevende deler sine livserfaringer med sit publikum og fortæller om arbejdsglæde, livet og alt midt i mellem.

Generalforsamling:
1. Valg af dirigent
2. Bestyrelsens beretning
3. Godkendelse af den reviderede årsrapport
4. Orientering om budget for det kommende år
5. Fastsættelse af kontingent for det kommende år
6. Behandling af indkomne forslag
7. Valg af medlemmer til bestyrelsen
På valg er:
John B. Pedersen – Ønsker ikke genvalg
Jeanette Lund Houe – Ønsker genvalg
8. Eventuelt