Generalforsamling 11. april 2024

Tid: 17.00 – 21.00
Sted: BusinessPark Struer på det nye Hvidbjerg Bank Erhvervstorv.

TILMELD DIG HER

PROGRAM

17.00 Velkomst og netværk

17.30 Generalforsamling

2. Bestyrelsens beretning
  3. Godkendelse af den reviderede årsrapport
  4. Orientering om budget for det kommende år
  5. Fastsættelse af kontingent
  6. Behandling af indkomne forslag
  7. Valg af medlemmer til bestyrelsen – Anders Trærup (ønsker ikke genvalg), Bent Hargaard (ønsker genvalg) – Dorthe Lund (ønsker genvalg)

18.30 Spisning og netværk

19.45 Indlæg med Tom Klan
Tid er en ressource og den kan være vanskelig at styre – og til tider meget flyvsk! Men er det muligt at udnytte den, så den bliver til din PLUStid-fordel? En fordel, som med rette vejledning kan betyde, at du og din virksomhed kan opnå større fleksibilitet, skabe en mere attraktiv arbejdsplads og forbedre indtjeningen. Få et 60 minutters inspirerende indlæg samt hvordan du går fra TANKE til HANDLING.

20.45 Tak for i aften

Kommende arrangementer

Tidligere arrangementer

NYTÅRSKUR 31/1 – 2024