Årets Erhvervspris

Årets Erhvervspris gik meget velfortjent til Alfa Offshore Service og blev uddelt ved Struer Kommune og Struer Erhvervsforenings Nytårskur, der blev afholdt på Bang & Olufsen Innovation Lab den 7. februar.

‘Om valget af Alpha Offshore Service kunne Niels Viggo Lynghøj sige, at det er en betydningsfuld virksomhed. En vækstvirksomhed, der har valgt at blive i Struer på trods af sin kraftige ekspansion.

– Det betyder meget for en kommune. Det giver et signal fra virksomheden om, at man synes, at det erhvervsklima, vi formår at etablere, er både positivt og fornuftigt, sagde borgmesteren:

– Jo flere virksomheder, der kan sætte et internationalt fodaftryk, og som er placeret i vores lokalområde, jo bedre. Det er med til at vise, at Struer Kommune ikke bare er en lille, nordvestjysk kommune. Vi kan faktisk rumme store virksomheder, der arbejder internationalt. – læs også omtale i Dagbladet her